החל מ- 1,175,000 ש"ח כולל מע"מ
צריכת דלק/חשמל משולבת 10.6 - 10.3 ליטר ל-100 ק"מ
פליטת CO2 משולבת 242 - 235 גרם לקילומטר
911 Carrera Cabriolet
0s תאוצה 0 - 100 קמ”ש
0hp כוח סוס
0km/h מהירות מירבית
911 Carrera Cabriolet

האחת ולתמיד.

כל מי שחולם על פורשה חושב על זה: שבמשך 60 שנה, ה-911 היא ה-התגלמות של מכונית ספורט אקזוטית, מרגשת וחזקה שגם מתאימה לשימוש יומיומי.

/filestock/file/1717931533763-0.jpg

מסורת ייחודית תמיד תעמוד במבחן הזמן: הלב של ה-911 ממשיך לפעום גם הפעם מאחור - ומאיץ את הדופק של חובבי פורשה אפילו מהר יותר מאשר לפני 60 שנה.

יחידת הנעה

חץ ימינה
חץ שמאל
מנוע בוקסר 6 צילנדרים, 3.0 ליטר

מנוע בוקסר 6 צילנדרים, 3.0 ליטר

מנוע בוקסר 3.0 ליטר 6 צילינדרים עוצמתי עם 2 מגדשי טורבו וצליל שאין דומה לו. המבנה המנוגדת אופקית והמיקום המסורתי בחלקו האחורי של הרכב מאפשרים גם מרכז כובד נמוך.

ביצועים

ביצועים

הספק של 394 כ"ס, מומנט של 46 קג"מ, 0-100 קמ"ש ב-4.1 שניות, ומהירות מרבית של 294 קמ"ש, עם הנתונים הטכניים האלה, סביר מאוד שלא תרצו לצאת מה-911 קאררה החדשה.

תיבת הילוכים PDK

תיבת הילוכים PDK

תיבת 8 הילוכים (PDK) אוטומטית מאפשרת החלפות הילוכים מהירות במיוחד מבלי להפריע לזרימת הכוח אפילו באלפית שנייה.

דינמיקה של נהיגה.

על טהרת הספורט: תושבות מנוע חדשות, שלדה בכיול וגלגלים רחבים עוד יותר כדי להפוך את תפוקת הכוח המוגברת לדינמיקה עוצרת נשימה.
חץ ימינה
חץ שמאל
מערכת ניהול מתלים בכיול ספורטיבי

מערכת ניהול מתלים בכיול ספורטיבי

כל דגמי ה-911 מצוידים במערכת ניהול מתלים אקטיבית של פורשה. בדגמי ה-GTS עם ההנעה האחורית, הונמכו המתלים ב-10 מ"מ נוספים כסטנדרט, הקפיצים קשים וקצרים יותר, כשלציר האחורי קפיצי עזר המוכחים מעולם הספורט המוטורי לתגובה מהירה וספורטיבית משמעותית.

היגוי סרן אחורי

היגוי סרן אחורי

היגוי הסרן האחורי (סטנדרט בדגמי GTS) משפר את הביצועים ואת השימושיות היומיומית באותה מידה. במהירויות נמוכות, זה מקל על תמרון או פנייה. במהירויות גבוהות יותר, הוא מגביר משמעותית את יציבות הנהיגה.

מערכת ניהול חלוקת מומנט (PTV Plus)

מערכת ניהול חלוקת מומנט (PTV Plus)

בשילוב עם נעילת דיפרנציאל אחורית, PTV Plus (לא זמין לדגמי הקאררה) משפר את הדינמיקה והיציבות של הרכב על ידי הפעלת לחץ בלמים על הגלגלים האחוריים. מספק יציבות מוגברת, אחיזה יוצאת דופן וזריזות גבוהה בכל מהירות.

בקרת שלדה דינמית

בקרת שלדה דינמית

בקרת השלדה הדינמית של פורשה (PDCC) האופציונלית, ממזערת את זווית הגלגול והנטייה הצידית של הרכב במהלך פניות דינמיות. דינמיקת נהיגה משופרת, ונוחות נסיעה מוגברת - תהיה המהירות אשר תהיה.

בלמים קרמים מרוכבים (PCCB)

בלמים קרמים מרוכבים (PCCB)

הבלמים הקרמיים המורכבים של פורשה (PCCB), מאפשרים לחץ בלמים קבוע וביצועי בלימה גדולים עוד יותר. המשקל הנמוך במיוחד של דיסקי הבלמים הקרמיים משפר משמעותית את האחיזה והנוחות.

מאפיינים עיקריים

חץ ימינה
חץ שמאל
עיצוב

עיצוב

קווים ברורים וחתך אחורי שרירי יוצרים אופי חד בהרבה. בדגמי ה-GTS, הפגוש הקדמי החדש מעוצב עם סנפירים אווירודינמיים בולטים וכונסי אוויר אדפטיביים, ומספק מראה ייחודי נוסף.

פנסים ראשיים

פנסים ראשיים

אקספרסיבי ואופייני לפורשה: פנסי המטרקיס לד הראשיים החדשים של ה-911. כוללים את תאורת היום 4 נקודות ומגדילים את המראה הייחודי של ה-911 מרחוק עם חתימת התאורה שלהם.

דינמיות

דינמיות

דגמי ה-GTS עם ההנעה האחורית מצוידים במערכת ניהול מתלים עם כיול ייחודי בו המתלים הונמכו ב-10 מ"מ נוספים להגברת התקשורת והפחתת הגלגול.

חווית נהג

חווית נהג

לוח המחוונים הדיגיטלי החדש כולל צג קעור בגודל 12.6 אינץ' ושם את הפוקוס על מד סיבובי המנוע המרכזי בשילוב התצוגה הקלאסית של חמש השעונים האופיינית ל-911.

תקשורת מתקדמת

תקשורת מתקדמת

ממשק ה- Apple CarPlay® החדש, מאפשרת פונקציונליות משופרת של Siri , שליטה בפונקציות והגדרות הרכב ועוד.

פורשה Exclusive Manufaktur - התאמה אישית לעיצוב החיצוני והפנימי של הרכב

Exclusive Manufaktur

גלו את צבעי החוץ המיוחדים של פורשה - Paint to Sample

צבע בהתאמה אישית

מצא את הפורשה הבאה שלך. חדשה או משומשת

חפש

חנות הבוטיק של פורשה ישראל

כניסה לחנות

אבזור בטיחות, זיהום אוויר וצריכת חשמל/דלק

נתוני צריכת הדלק והחשמל הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל עשויה להשתנות בהתאם לתנאי הדרך, האקלים, תחזוקת הרכב ומאפייני הנהיגה ויכולה להיות גבוהה מנתוני היצרן.

אבזור בטיחות, זיהום אוויר וצריכת חשמל/דלק