מערכת ה- T-Hybrid החדשה: ממנוע הבוקסר השטוח בנפח 3.6 ליטר החדש לחלוטין, עם מגדש טורבו חשמלי מתקדם ועד למנוע החשמלי המשולב ב-PDK וסוללת המתח הגבוה קלת המשקל.
כך נשמעת רק 911: מנוע הבוקסר השטוח החדש מאחור מרשים עם סימפוניה קלאסית של 6 צילינדרים, שמגיעה מעלייה בנפח מ-3.0 ל-3.6 ותפוקת כוח מוגברת.
המנוע החשמלי המשולב בתיבת 8 הילוכים PDK האוטומטית, מציע מומנט גבוה גם במהירויות נמוכות - ומספק את כוחו ישירות וללא שיהוי. במצב אגירה, הוא עובד כדינמו.
מגדש הטורבו החשמלי החדש מבטיח עלייה מהירה יותר בלחץ הגדישה מה שמגביר את הביצועים. במצב אגירה, אנרגיה מזרם הפליטה מומרת לאנרגיה חשמלית - בדומה לפורשה 919 ההיברידית שפותחה עבור מרוצים.
סוללת המתח גבוה הקלה והקומפקטית של 400 וולט עברה אופטימיזציה לביצועים מקסימליים. היא אוגרת את האנרגיה המאוחזרת לטובת האצה בלתי נשכחת.
הספק של 541 כ"ס, מומנט של 62 קג"מ, האצה 0-100 ב-3.0 שניות, ומהירות מרבית של 321 קמ"ש, עם הנתונים הטכניים האלה, סביר מאוד שלא תרצו לצאת מה-911 קאררה GTS החדשה.
כל דגמי ה-911 מצוידים במערכת ניהול מתלים אקטיבית של פורשה. בדגמי ה-GTS עם ההנעה האחורית, הונמכו המתלים ב-10 מ"מ נוספים כסטנדרט, הקפיצים קשים וקצרים יותר, כשלציר האחורי קפיצי עזר המוכחים מעולם הספורט המוטורי לתגובה מהירה וספורטיבית משמעותית.
היגוי הסרן האחורי (סטנדרט בדגמי GTS) משפר את הביצועים ואת השימושיות היומיומית באותה מידה. במהירויות נמוכות, זה מקל על תמרון או פנייה. במהירויות גבוהות יותר, הוא מגביר משמעותית את יציבות הנהיגה.
בשילוב עם נעילת דיפרנציאל אחורית, PTV Plus (לא זמין לדגמי הקאררה) משפר את הדינמיקה והיציבות של הרכב על ידי הפעלת לחץ בלמים על הגלגלים האחוריים. מספק יציבות מוגברת, אחיזה יוצאת דופן וזריזות גבוהה בכל מהירות.
בקרת השלדה הדינמית של פורשה (PDCC) האופציונלית, ממזערת את זווית הגלגול והנטייה הצידית של הרכב במהלך פניות דינמיות. דינמיקת נהיגה משופרת, ונוחות נסיעה מוגברת - תהיה המהירות אשר תהיה.
הבלמים הקרמיים המורכבים של פורשה (PCCB), מאפשרים לחץ בלמים קבוע וביצועי בלימה גדולים עוד יותר. המשקל הנמוך במיוחד של דיסקי הבלמים הקרמיים משפר משמעותית את האחיזה והנוחות.
קווים ברורים וחתך אחורי שרירי יוצרים אופי חד בהרבה. בדגמי ה-GTS, הפגוש הקדמי החדש מעוצב עם סנפירים אווירודינמיים בולטים וכונסי אוויר אדפטיביים, ומספק מראה ייחודי נוסף.
אקספרסיבי ואופייני לפורשה: פנסי המטרקיס לד הראשיים החדשים של ה-911. כוללים את תאורת היום 4 נקודות ומגדילים את המראה הייחודי של ה-911 מרחוק עם חתימת התאורה שלהם.
דגמי ה-GTS עם ההנעה האחורית מצוידים במערכת ניהול מתלים עם כיול ייחודי בו המתלים הונמכו ב-10 מ"מ נוספים להגברת התקשורת והפחתת הגלגול.
לוח המחוונים הדיגיטלי החדש כולל צג קעור בגודל 12.6 אינץ' ושם את הפוקוס על מד סיבובי המנוע המרכזי בשילוב התצוגה הקלאסית של חמש השעונים האופיינית ל-911.
ממשק ה- Apple CarPlay® החדש, מאפשרת פונקציונליות משופרת של Siri , שליטה בפונקציות והגדרות הרכב ועוד.