מנוע בוקסר שטוח שש צילינדרים בנפח 3,996 סמ"ק
תיבת 7 הילוכים אוטומטית של פורשה (PDK) ותיבת 6 הילוכים GT ידנית ספורטיבית (זמינה ללא תוספת תשלום) הופכות את הנהיגה לפרץ אדרנלין: עם החלפת הילוכים מהירה ויחסי העברה ספורטיביים קצרים. 'זמין כאופציה ללא תוספת תשלום.
זאב בעור כבש: לראשונה, ה-911 GT3 החדשה זמינה עם חבילת Weisach כאופציה וכוללת אלמנטים רבים העשויים מפלסטיק מחוזק בסיבי פחמן (CFRP), מה שמביא למשקל מופחת - יותר ביצועים על האספלט .
מושבי הבאקט הספורטיביים הקלי משקל (מתקפלים), עשויים מפלסטיק מחוזק בסיבי פחמן (CFRP) בגימור קרבון מבריק, ממשיכים באופן עקבי את רעיון הבנייה הקלה של ה-911 GT3 גם בפנים הרכב.
יותר בולט, יותר פונקציונלי, חזק יותר: העיצוב המושחז משפר עוד יותר את האווירודינמיקה, ועם תאורה יום קדמית המשולבת בפנסים, יוצר יותר מקום לפתחי קירור האוויר בצדדים.